O que fazemos

Talent as a Service

Maximize IT efficiency with our experts. Ensure flexibility, scalability, and implement new projects quickly. Our agile solution adapts to market needs, promoting seamless integration and dynamism to your operations.

Increase operational efficiency and significantly reduce IT costs

See what our Talent as a Service can provide for your business

Commitment to high quality

Companies that rely on our talents

KPIs that prove the high quality of AMcom's Talent as a Service

In addition to developing our talents, adapting them to the most important demands of companies and the market, we promote an environment of constant evolution and care for people, creating a direct connection between customer satisfaction and employee satisfaction.

Eficiência

95% operational efficiency in our team

100%-colaboradores

100% of employees with certifications in GDPR, Code of Ethics, and technical skills

turnover

Turnover abaixo de 4%, em comparação com a média de mercado de 20%

reposição-rápida

Quick team replacement within 30 days, surpassing the market average of 60 days

Contact

Rely on AMcom's Talent as a Service

Contact our experts to define the next steps to scale your business through our Talent as a Service.

Blumenau - SC

 R. República Argentina, 2001 – Ponta Aguda

47 3328-9400

São Paulo - SP

Av. Rebouças, 3970, 17º andar – Pinheiros 

11 3434-6553

EUA

110 Cambridge , Massachussets, MA 02141

Contato

Vamos transformar juntos?

Entre em contato com a nossa equipe para definirmos os próximos passos para escalar seu negócio por meio de solução tecnológicas.

    Já deu uma olhada em nossas vagas?

    Vagas AMcom

    Precisa de mais informações? Envie sua mensagem!

    CANAL DE ÉTICA E CONDUTA

    O Código de Ética e Conduta da AMcom expressa a forma de atuação da empresa em todos os seus negócios, orientando o modo pelo qual seus colaboradores e terceiros devem se comportar e agir em relação aos temas nele abordados.

    Ele reúne as principais diretrizes éticas, normas internas e o dever de conformidade com leis e normas externas, especialmente aquelas voltadas ao combate à corrupção, suborno e lavagem de dinheiro, ao assédio e a toda e qualquer prática irregular.

    Ele dispõe, ainda, de regras relacionadas aos comportamentos desejados na empresa e que devem ser adotadas por todos, e estimula que seja utilizado o Canal de Denúncia imediatamente caso haja qualquer violação ao código.